Related Posts with Thumbnails

Aku sYang SekOlah aKu....  

Posted by K I R I M A R U~

mule2 datang kat sekolah ni nampak cam xbest je (padahal takot hehehehe..) pas tu tepikir gak sekolah kecik cikgu mesti x ramaikan ...pas tu mesti xbest.... Tetapi rupe2nye disebabkan sek kecik ni la yang mnyebabkan aku dan kawan smagat nak mngaja bdk2 neh....

cikgu2 otai kat sek ni pon baik2 belako...
kire xkena la main cat2 mural2 apekejadah lagi yang biase cikgu praktikum kne wat
x cam sekolah orang lain tuh..
hahahah jgn marah haaa....

tapi kan next sem dah xdpt dtg lagi...
menurut cik wang dia berkata "sapa dekat dapat jauh" "sapa jauh dapat dekat"

agak hambar sket la penyataan beliau tuh...

namun begitu ku mengharapkan next sem aku dapat sek best cam ni lagi
xkesah la jauh ke dekat....

apa yang PENTING

kerJAsamA

sekolah prktikum aku yang x dapat kulupakan
terima kasih kepada cikgu2 otai kat situ (actually ada lagi sminggu je lagi ni utk habiskan sisa2 prktikum kat situ... =)) )


ni alamat sek ni
Sk(2) Sultan Alam Shah
11/2 JAlan Bukit
Petaling Jaya
Selangor D.A

This entry was posted on Thursday, April 9, 2009 at Thursday, April 09, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment