Related Posts with Thumbnails

Minggu2 terakhir di sekolahKu  

Posted by K I R I M A R U~

Minggu ni adalah minggu last aku ngan member2 praktikum kat sekolah...
pelbagai perasaan bercampur baur.. maklum la da nak abes mcm ni... nagn bdk2 pon dah rapat ngan cikgu2 otai pon dah kamcing gle mcm abg ngan adik mcm kakak ngan adik... diorang ni la yang banyak membantu aku n membe dalam menghadapi perjuangan yang belom selesai ni...

ha tapikan ade seorang kerani kat sekolah 2 yang aku x penah tego dah sebab sorang budak PBS dari IP Temenggung Ibrahim dia dah kne fire.. kire kerani ni berkuasa lebih hebat dari guru besar..

ayat dia yang x bleh blah ::: hah sape ko? nape datang sini????
ko ingat ko menteri??? kenalkan diri ko.... aku bizi ni x suke korang datang sibuk2 kat sini.....

hatiku berbisik::: hamboih... tuut..tutt... tutttt.. tuutttttt......

xpela semuanya akan berakhir jumaat ni... huh lega...


mmm haaa. weh kat sekolah 2 kan ade seorang ustaz, yang nak dijadikan cerita ramai cikgu2 kat situ cakap muke kami serupa... haku g minum ngan dia, cikgu2 kat situ ckp kiteorang adik beradik..*wink* sampai tersalah panggil pon ada...
aku pon x tau laa. layan jee.... tapi ustaz tu mmg rock!!!! *hidup Tuan Guru* hahaha....
nii bdk2 kelas eden yang harmoni dan berbilang kaum yg membantu gua dalam praktikum ni.. time kasih anak2 ku.. "anak ke" hehehe... diorang mmg best.... nakal 2 biasa lerr... " sedikit ucapan daripada cikgu haziq... cikgu harap kamu semua berjaya dan menjadi orang yang berguna.."

This entry was posted on Wednesday, April 15, 2009 at Wednesday, April 15, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment