Related Posts with Thumbnails

malam sebelumnya final exam...  

Posted by K I R I M A R U~

waktu sekarang.. muka jam menunjukkan tepat 9.53 malam... gua rasa malam ni gua sungguh rilex sampai sempat tulis2 blog ni lagi... abes gua da baca pusing sana pusing sini mendenye banyak cam commen sense... gua da pening lalu gua mengambil keputusan untuk tido awal malam ni moga gua dapat bangun awal esok dengn fikiran dan akal yang cerdas... perhaps...

kpd kawan2 yang masih lagi stadi... sampai bila korang nak stadi ni?? adoit2... haha...
g asah pensel nagn pen sebelom anda diasahkan oleh lect nnt..

k la stakat ni dulu gua pon da ngantok gua tdo dulu...

wish me luck and gud luck 2 all candidates ipgm in Malaysia who r taking this final axam..

Good Luck!!!!!!!!!!!

This entry was posted on Tuesday, May 19, 2009 at Tuesday, May 19, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment