Related Posts with Thumbnails

DI MANA BUMI DI PIJAK DI SITU LANGIT DIJUNJUNG  

Posted by K I R I M A R U~


Dimana bumi dipijak di situ langit dijunjung.......
begitulah ungkapan yang sesuai yang aku patut laungkan pada sesi friendly football antara Manchester United vs MAlaysia ... walaupun aku seorang fanatik kelab gergasi ini >> M.U namun Malaysia tetap dihati..=)
walaupun aku x sempat untuk menyaksikan rematch perlawanan ini aku tetap akan support negara tercinta ini walaupun sudah mengetahui keputusan perlawanan.


aku bertolak ke seremban pada petang ini kerana ingin meneruskan perjuangan yang masih belum selesai. harapan ku pada mu Malaysia ekau torai la sehabis baik...
sama ada M.U beri muka atau tidak ekau torai je...

nasib baik ekau menang... nasib x baik ekau kalah... papehal gua support lu!!!!!!!

kasot pon gua bli ikut tema kerana mu Malaysia


ape yang penting???????/
kerjasaaaaaamaaaaaaaaa....

yang penting lagi...
petang ni gua akan menyarung Jersi Malaysia Poie Soromban..

hobin Jang Hobin!!!!!!!!!!

This entry was posted on Sunday, July 19, 2009 at Sunday, July 19, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment