Related Posts with Thumbnails

SemEnteLAh 3 Minggu BerPraktikum  

Posted by K I R I M A R U~


Alhamdulilah setelah 3 minggu baerpraktikum di skpk seremban aku rasa hepi dan best di sebabkan murid - murid dan enviromnent yang menarik dan sempoi.

Aku dan kengkawan telah berjaya melaksanakan 2 projek yang agak besar la untuk SKPK ni buat julung2 kalinya kami telah mengadakan kelas tambahan atau kelas intensif pelajar asrama di SKPK Seremban. Projek ini telah dijalankan dengan jayanya bermula pada minggu lepas. Dan yang keduanya ialah Pembikinan Lagu Sekolah. Lagu sekolah 2 dalam 70% telah siap dan akan di publishkan tidak lama lagi. Harapan kami semoga usaha kami ini dapat mengdatangkan hasil yang positif terhadap sekolah dan juga masyarakat

projek yang masih dalam perbincangan dan perancangan yang kami bakal laksanakan ialah perkhemahan unit badan berunifom kokorikulum... projek ini masih lagi dalam perbincangan dan brainstroming dari pihak sekolah dan juga guru pelatih.

OBSERVE ? SETAKAT NI BELOM PENAH DI OBSERVE LAGI.... MAHUPUN DARI PIHAK SEKOLAH ATAU PUN DARI PIHAK IPGM.. TGGUU....

sekian dulu untuk post ni.. SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MGOMEN - komen dipersilakan..
tq =)

This entry was posted on Friday, July 17, 2009 at Friday, July 17, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment