Related Posts with Thumbnails

cam BAGOS.....  

Posted by K I R I M A R U~

Pengarah Kajian Sosiologi Indonesia, Khairudin Harahap berkata, statistik menunjukkan terdapat 10,000 wanita Indonesia telah mendaftar dengan agensi-agensi pekerjaan di negara mereka untuk mendapatkan peluang bekerja sebagai pembantu rumah di Malaysia.

Beliau berkata, rakyat Indonesia itu yang benar-benar memerlukan pekerjaan bagi menyara keluarga tidak boleh menunggu terlalu lama untuk memasuki negara ini.

Katanya, dalam keadaan terdesak begini, mereka mudah termakan pujukan tekong-tekong agar memasuki Malaysia secara haram.

"Hampir tiga bulan kerajaan Indonesia membekukan pembekalan pembantu rumah republik itu ke Malaysia.

"Sepanjang tempoh itu, seramai 10,000 wanita Indonesia sudah mendaftar untuk menjadi pembantu rumah di sini dan mereka ini benar-benar memerlukan pekerjaan kerana majoritinya miskin," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.


cube korang pikir , golongan rakyat indonesia kat sana menghina , mengutuk , mencaci , memusnahkan orang2 malaysia dengan mcm2 agenda taik diorang...

tapi 2 la , tempat yang diorang hina ni la tempat untuk mencari rezki demi mengeyangkan perot busuk diorang jgk....

korang bleh lawat geng blog kite jgk kat http://www.buaya-merah.blogspot.com/
tgk la ape diorang wat... thanks buaya merah 4 sharing...=)

perhatikan , analisis , selesaikan.........

any comment?

This entry was posted on Monday, September 28, 2009 at Monday, September 28, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 CLICK HERE 2 COMMENT

kirimaru;
orang tak sedar diri memang camtu. asyik rasa diri sendiri bagus je.

Monday, September 28, 2009

mmg tak kenang udi pon...serabut jeh,.,...

Monday, September 28, 2009

mungkin dorg mmg tak suke mandi sebab tu dorg berhati busuk.

Tuesday, September 29, 2009

1 cetek.
2 mundur.
3 tiada ilmu.



cukup 3 itu untuk describe rakyat Indon yang tidak bertamadun.

Tuesday, September 29, 2009

beb,

gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

selambe..

Saturday, October 03, 2009

btol3....
xtau la ape nak jadi
sedey..
isk333

Wednesday, October 07, 2009

Post a Comment

There was an error in this gadget