Related Posts with Thumbnails

SEKITAR MAJLIS KONVOKESYEN  

Posted by K I R I M A R U~

selepas tamatnya majlis konvokesyen dak fatin kami terus memplanningkan keadaan family yang sudah terplanning untuk meneruskan agenda yang seterusnya . my mom selaku penshopper yang amat terkenal mencadangkan untuk meneruskan perjalanan ke NILAI 3 untuk membeli barangan yang dikatakan murah - murah . saya tidak mengambil port dalam senarai harga yang dikatakan murah dan tidak tahu menahu dalam pembelian barang2 rumah di NILAI ini. saya menjalankan tugas sebagai pemandu sahaja..teett.. selepas berkonvo kami berkonvoi pulak sebanyak 3 bijik kereta menuju ke NILAI..

thanxs alot to my BUNGA coz sudi mengikut kami berjalan2 dan kelihatan BUNGA agak sedikit kekok pada pertemuan pertama ngan my family.. then after 3 hours ago kelihatan gembira dan mesra disitu.. (Pandai2lah ye.. hehe) coz my family ni yang jenis banyak bercakap (ramah tamah) ditambah plak dengan saudara mara dan sepupu sepapat yang dikategorikan dalam family YO-YA HO-HA.

my parents tiba di KL pada ari rabu sehari sebelum berlansngnya majlis konvo. datang dengan 2 beg balik dengan 5 beg... aIK??? hehe xpe Hariz (adik bongsu) ade bleh tolong angkatkan.

selepas berjaya mencari dan menemui barangan yang dikehendaki kami pulang dengan tujuan ke putrajaya( untuk menginap di hotel kak lang ) dan diriku yang telah berjaya menyesatkan perjalanan tersebut..

trut trut trut.....(calling)
"kak lang : woi hangpa ikot jalan mana"
"diriku : alamak k.lang x nampak keta hangpa la tdi keta banyak sangat"
"kak lang : laa hang ni . . cari exit kuag ke Bangi "
"kak lang : alamak kami da tlepas daaaaaaa "
abah menyelah : jmpe kat shah alam la, kite makan kat situ
"diriku : mengikut percakapan boss"
"kak lang : orait jumpa sana "

meneruskan perjalanan ke shah alam = tujuan = anta atin pulang..

=agenda berubah=

lepas makan d kedai NURUL IZZAH ( warung kita= astro prima ) masing - masing melalui fasa meletihkan diri dan kami pulang ke hotel kak long = kinrara = PUCHONG..



heepy familyy


Align Center"jangan laa.. ni mimi(anak sedare ) punye laa"

gamba2 kejadian hari tersebut kini berada di langkawi.. x banyak gambar yang berjaya dirakam melalui h/p ku kerna beteri kong.. harap maklum.


kirimaru : keletihan yang menyeronokkan..

This entry was posted on Friday, October 23, 2009 at Friday, October 23, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment