Related Posts with Thumbnails

MAKAN MALAM MANTAN JPP IPGM ILMU KHAS  

Posted by K I R I M A R U~

SETELAH 2 TAHUN GUA MEMEGANG JAWATAN DALAM BIRO PENERBITAN GUA BERASA AGAK BERPUAS ATI DALAM PENGLIBATAN GUA DALAM ORGANISASI NI YANG DIPENGERUSIKAN OLEH SDR EHSAN OUM YANG BEST!! (erm best ke? kui3)


kini hanya tinggal sejarah dan juga pelapis yang gua harapkan dapat meneruskan perjuangan yang belum selesai. Pelapis ini adalah bekas AJK gua masa gua memegang jawatan pengerusi biro penerbitan dulu..

to FATIN and ZEPI
*teruskan perjuangan...
*sila habiskan stok kertas dalam simpanan stor maktab cam yang gua ajar korang dulu
*sila abiskan ink2 kat hep....
*jagn lupa publishkan work korang kat satu maktab k....

makan malam diadakan sempena mengenang kembali penglibatan MANTAN2 JPP yang dulu dan sesi serah tugas .

tempat : teratai palace
masa : 8.30 dulu
tarikh : mnggu lepas

This entry was posted on Sunday, November 1, 2009 at Sunday, November 01, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 CLICK HERE 2 COMMENT

Makan malam kat velodrom lah terbaik. Melayu tolong melayu.

Wednesday, November 04, 2009

HAFIZUL= HAHA....
BGOS LA LU...
GUA SUKA...=)

Wednesday, November 04, 2009

Post a Comment