Related Posts with Thumbnails

 

Posted by K I R I M A R U~

cuti sekolah adalah cuti yang ditunggu2 oleh para pelajar mahupun pengajarnya... hehehe gua ada jgk mengimpikan untuk berkerja secara part time mase cuti sekolah ni..nk cari duit tambahan..(.maklom la perancangan dah dibuat...perancangan pe? teeetttt =P) yelah dok umah pon bukannya ada keja pon... asgnment? ? harap maklom sajelah bak kata kawan2 gua... cuti adalah cuti ..... hahaha kawan gua yang cakap bukan gua...

tapi impian tggal kenagan sebb mase cuti yang pendek, kawan2 ramai yang da amek cuti , dan world cup menyebabkan gua tertempek jela kat umah hahhaha =p

ni gua ade la snap2 gamba cam best mase cuti ari tuh
layanz jela... =P



ini adalah mek isya a.k.a ainiesya yang dimengasuh oleh my mom... terhibur jgak la ada budak kiut neh... 2 cara dia posing maut... sape2 nk posing cam 2 di persilakan... hehe so mase cuti ari tu gua mmg begelumang ngn budak neh la.. kalo dia x dtg rase sunyi plak.. yg penting dia mmg bijak


sa
ini adalah telaga 7 (seven well) kat langkawi la of course....
gua sempat terjah bersama geng 88 hoho.. tempat ni menarik jgk la


s
ni kat k.perlis

kat langkawi ada monorail / lrt kah ?


Pic2 hanya 2 mpx sj... ok kn? lalalala




KIRIMARU : MALAYSIA TRULY ASIA =)

This entry was posted on Friday, July 2, 2010 at Friday, July 02, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 CLICK HERE 2 COMMENT

salam...

uit cikgu muchuk...
hahahaha...

ape kes ni?
lelaki tak penah boring tau...
dia pakar bab2 mehilangkan boring...

budak tu cute la,
mcm akak je...

sehat ke?

Friday, July 02, 2010

WSlm akak...

hohoho boring is caring kn haha btol kah?


budak 2 mmg kiut .. aka pon posing cam dia mase kecik2 dlu ker? hahaha..
mmg kiut...

shat alhamdulilah..
akak apa cer nih ... menghilangkan diri pergi bertapa kah?

Saturday, July 03, 2010

Post a Comment