Related Posts with Thumbnails

APa Yang KIrimaru PErlukan Pada Tahun 2011?  

Posted by K I R I M A R U~


 Ini dia pisau Bear Grills (CriTA Man Vs Wild) Titan solid Molid come From German*kot*
Saya amatlah berminat dengan ini pisau walaupon saya bukanlah pembunuh bersiri. Saya juga merupakan salah seorang peminat aktiviti lasak outdoor maka dengan tersematnya Titan ini dipinggang keselamatan saya dan anak2 didik saya InsyaAllah terjamin *gila bayang*




Asik pakai camera HP jek mana bleh tahan.. Asik Akak White Rose jek Snap gamba cantik2..
huh... Tgguuuu~ ~


 Ha yang ni yang paling xbleh tahan...Bike GIANT
Tadi petang baru g tgk
sungguh memanggil2 
walaupun awak sungguh murah tapi awak tetap mahal
*tggu ye achai*





 NI model KTM Jepun punya...
Dah test naik dah mmg superb..
Moto ni kalo2 kes anta pendalaman maybe saya akan mengangkatnya secepat mungkin
kalo dok KL 2 tgk la dulu... naik Kriss pon ok


KIRIMARU: BILA HARGA EMAS TRUN NI... GETAH PLAK MELAMBUNG...

This entry was posted on Saturday, January 8, 2011 at Saturday, January 08, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 CLICK HERE 2 COMMENT

kahkahkah...

kau saje yeee...

akak nak nikon D90 tu, tapi tak mampu den...
dapat cekau D80 pun dah baiiikkk punyerrrr...

Monday, January 10, 2011

Kak White Rose :

muehehe.......
jom kita cekau .... hehe

Monday, January 10, 2011

Kak White Rose :

muehehe.......
jom kita cekau .... hehe

Monday, January 10, 2011

ni ko buat hint hadiah kawen ko ke?

aku suka yg no 3 & 4

bye

Thursday, January 20, 2011

Nut :

knapa awak sungguh memahami..

hoohooi cekmek molek.. kalo boleh bagi yg no 2 pon da ok...

Thanxs Nut...

Sunday, January 23, 2011

Post a Comment