Related Posts with Thumbnails

menJAdi aNAk aNGkaT Kali ke 2  

Posted by K I R I M A R U~



tepat pada jam 1030 malam kami sekeluarga jawatankuasa perwakilan pelajar (jpp) yang dah tua2 ni telah berangkat ke perkampungan di pantai timur sane nun..jerteh terengganu darul iman. banyak pengalaman , pengajaran dan pembelajaran yang berlaku semasa aku mengikuti program bakti siswa anak angkat ni.. best sangat......... macam2 benda , suka duka , hebat menarik semua la..

pergh 10 jam jugak beb nak sampai... lebey kurang jam 7 pagi da masuk da ke terengganu. sebelum sampai 2 macam2 la bende terjadi.. ade terjumpe pulak cikgukurang siuman yang belum bersara sedang tidur dalam suranu yang kami nak tumpang sembahyang subuh.. cikgu gile 2 tetibe je jerit2 kat kiteorang dengan beliau mengatakan " hah camni la orang bandar.. kurang ajar"

kami selambe jelah .. kekuatan kami sebanyak 40 orang bersiap sedia untuk bertempur tuan!!! heheh tetapi nasib baik la xde pape yang berlaku pon.. dia terjerit2 sendirian jela... dah name pon x btol hehe






naik kerbau besi moden yang berkelajuan 2000cc



This entry was posted on Tuesday, June 23, 2009 at Tuesday, June 23, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 CLICK HERE 2 COMMENT

Post a Comment

There was an error in this gadget