Related Posts with Thumbnails

ANUGERAH JUARA LAGU 2009 (SEMIFINAL)  

Posted by K I R I M A R U~



Mggu lepas secara sengaja gua dan Bunga ke Shah Alam untuk berjumpa nagn adinda tercinta sebelum dia memflightkan dirinya balik ke homeTown LAngkawi, selaku abgnya mengirimkan barg2 yang patot dibawa terbang bersama bersama2 segalas nasihat,(ceh cam nak g jauh jerk).

setelah itu adik gua bertindak ala2 sebagai pemandu pelancong kat sekitar Shah Alam. SACC MAll = jumpa, kompleks PKNS = jumpa , PLaza Alam SentRal =Jumpa.
kami tidak sesat lagi seperti kelazimanya setiap kali ke Shah Alam yang PAling Banyak Roundbout kat MAlaysia ni (gua agak) *angguk2

tetiba adik gua bagitau
atin : kat sini la diorang wat live AJL
bunga : semangat* yeke eh bleh la datang minggu dpn (20hb)
gua : angguk2 * g la ambek pas masuk 2
bunga : teruja* bleh ke? jom2 tanya pakgud 2

PAKGAD : muke malas* nnt datang jer.... bisa diatur

gua * garu kepala

seperti yang dirancang setelah surat kebenaran keluar si Bunga telah diluluskan gua berangkat ke Shah ALAM = smpai= tapi lewat sbb masih lagi sesat *sigh*

ternmpak PAKGAD ari tu.. dia angkat tangan..k bleh masuk ...


muke teruja*

masuk2 je gua mmg da x saba nak tggu lagi nak menyaksikan BUNKFACE membuat huru haranya di stage.. mmg menjadi beb tgk live mmg best!!

rata - rata yang membuat huru hara kat stage mmg menjadi...
tapi sedekit kucuwa FAIZAL tAHIR sakit la plak.. xdpt tgk live.. isk3 newey tahniah sheila lu mmg rock.. ilang kuciwa


si BUNGA dapat jgk tgk penyanyi pujaannya Dato SITi secara live = memang beliau teruja =
tahniah DAto siti .. anda mmg power..

bunga yang bercita2 menggantikan cheryl = ker?=P

resultnye?
ape pndapat korang?
bagi gua ok jela tapi cam berat sebelah ke arah penyanyi2 realiti tV jer..
lagu2 biasa jela nak dibandingkan nagn JINBARA.. huahua ..
xpe2 kite cube next time k JIN2 sekalian

da tamat smpat la snap2 ngan bro2 HUJAN ni... cayalah korang!!!!
i like....

noh promot tiket konsert HUJAN secara peribadi =

lagu2 ke final AJL24 = adalah Aku Skandal nyanyian kumpulan Hujan dan Dan Sebenarnya (Yuna), Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah), Aurora (Estranged), Bengang (Akim), Aku Rindu Sayang Kamu (Black), Pakai Buang (Stacy), Masih Jelas (Hafiz), Rindu Terhenti (Tomok), Situasi (Bunkface) dan Cinta Adam & Hawa (Misha Omar).(faizal tahir) bencinta (aizat) kau aku , pergi

Tggu FInal : semua lagu best...



KIrIMAru : memang berbaloi - baloi =P



This entry was posted on Friday, November 20, 2009 at Friday, November 20, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 CLICK HERE 2 COMMENT

cayalah !
hang dimas tuh !

Friday, November 20, 2009
Anonymous  

saya sangat teruja dengan nyagian siti....waa sangat suka dengan die...i like dato' siti

Friday, November 20, 2009

huhu siti da tua la nampak kedutan ditanganyee..

hehehe jgn mare....
walopapepon she is da greater singer eva!!!!!!!

hidop siti =)

Friday, November 20, 2009

NURAIN =

hang dimas tuh?
maksudnye?
huhuhu

Friday, November 20, 2009

yerla .
bestnya dpt bergambar ngan hang dimas !
aritu dia ade dtg hotel hard rock penang, tp x sempat lorhh nak bergambar dgn dia .

Saturday, November 21, 2009

nurain :

ow hehe hang dimas mmg ramah tamah...
yang penting spek dia kacak...
hahaha

Saturday, November 21, 2009

TEPI SKET!!!

wah!!!

abg cik jmp....

n
o
h
!!!!

Saturday, January 23, 2010

Post a Comment