Related Posts with Thumbnails

BUKAK BAJU KAT chow KIT road..  

Posted by K I R I M A R U~

sabtu lalu sehari sblom raya cina...


gua sempat ikot satu rombongan utk pegi ke chow kit road..

1st time la ni citenye...

bukan rombongan sek ye..

hehe ini rombongan2 geng kepoh jalan Peel hehe...

dengan niatnye mahu membeli barangan hantaran...... huiks.....

sape kawen? teeett..

tggu..... hehe

cerita yang sebenanye ni adalah pasal chow kit raod ni la...

chow kit road mmg hebat... sbb 2 la sampai ada lagu khas utknya...

gua dan rombogan sampai  di kawasan jalan 2 sekitar 2 petang ..

sampai masuk je jalan 2 kami dihidangkan adegan kejar mengajar pakcik polis n  mat pit ganja mcam dalam cite gerak khas 2 YUP.... serius jgn pandang belakang..

masuk jalan lagi..... park kete...

jalan2 cari barang ... banyak kedai dah tutup tapi kami bernasib baik adela lagi amoi cina ni x reti nak raya maseh lagi bukak kedainya.....

jalan lagi..... plaza GSM (kot?)

best gile......x tau nk describe camne.... kdai banyak tutup lagi...(hambar)

jalan lagi... masuk kete .. mahu balik

da ontheway mahu balik nampak la banyak maknyah2 bersidai2 di tepi lorong2 gelap...
yang menarik... bukak baju tarik pelanggan....
berdebar siyesssssssss....


so sape2 yang ade mase free g la survey2....

KIRIMARU : menarik!!!

This entry was posted on Tuesday, February 16, 2010 at Tuesday, February 16, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 CLICK HERE 2 COMMENT

xkuasa akak nk g jalan tuh...
ape barang nk cari pun...
ko suke sngt ye...
haha...cian lee tunang ko...

wei, bila tarikhnya???
senyap2 jee nih...

jgn lupa ajak ktorg ye...

Tuesday, February 16, 2010

wow...
mak suka nyah
haha
i'm straight!!!
=p

Tuesday, February 16, 2010

eh boleh bedaba plak dye .. tegode kew wahaha .

Tuesday, February 16, 2010

ingatkan tuan rumah sendiri yang bukak baju kat chow kit road. hahaha.

Tuesday, February 16, 2010

ko tak ghairah ke dgn aksi bukak baju tu hahaha

Tuesday, February 16, 2010

HAHA kak white rose..

jgn risau nnt saye announce punye... mst ajak..huhu

HAHA CER AM..

mak takut nyah...

Wednesday, February 17, 2010

HAHA SAYANG...

bedebar takot wooo... nampak barangnye..... huuhuu


HAHA AKAK ASILAHMUHAJER

UIKS tuan umah bukak baju semua nyah x leh keje kang haha

Wednesday, February 17, 2010

HAHA LAMPU NEON...

WOIT aku tidak tergoda... arghhh (sawan jap) huhuuhu

Wednesday, February 17, 2010

TEPI SKET!!

ble majlis ny???
huuh!!

Thursday, February 18, 2010

Post a Comment

There was an error in this gadget