Related Posts with Thumbnails

"ABANG " [ PART 5]  

Posted by K I R I M A R U~

Memori ingatannya berputar ligat di alam sekolah menengah.

" ya disebabkan gadis ini lah aku terpaksa berulang alik ke bilik kaunseling dulu"
perasaan gementar Abang tiba - tiba muncul. Resah gelisah.

" Woi Abang tengok awek tak berkedip mata "
Aslam memotong memori khayalan Abang.

" Ah mana ada...eh Lam ko kenal kan gadis yang lalu depan kita tadikan?"
" aah la... itu ex - girlfriend kau kan..? kau nak tackle dia semula ke?

" Memandai jela kau ni.... xdela dulu dia pernah bagitau aku yang dia memang tak nak sambung belajar lagi.. tapi aku terkejut tengok dia ada kat sini... "

" habis tu what's the problem man?"

" Aku berpisah dengan dia pun sebab perkara ni la... puas aku nasihat supaya dia meneruskan perjuangan untuk sambung belajar tak kira dalam apa jua bidang dan kelulusan... tapi sekarang aku nampak suatu perubahan yang ketara padanya" Abang berceloteh panjang.

" owh sekarang aku da faham.. kau nak ambik dia semula ye.." Aslam tersenyum - senyum seperti katak kekenyangan.

" Ah mengarut betul kau ni.. kau pun mesti ingatkan aku pernah berulang alik ke bilik kanseling masa zaman sekolah dulu?"

" Aah la... kenapa ye, aku da lupa la kes tu"

Truuutttttt...... truuuuuttttttt...truuuttttttt......

Abang memeriksa telefon bimbitnya yang baru sahaja dibeli dengan hasil titik peluh sendiri melalui bekerja sambilan di restoren makanan laut. Abang membuka peti mesej

"From Redha"
"woi korang kat mane ? cikgu cantik da masuk kelas ... sila pantaskan pergerakan anda"


" Lam.. jom kita harus bergerak sekarang " perbualan antara Abang dan Aslam terhenti tanpa noktah.

This entry was posted on Friday, July 30, 2010 at Friday, July 30, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 CLICK HERE 2 COMMENT

berapa banyak part lagi dik

Saturday, July 31, 2010

cite ni akak malas nak baca...

hahahahahaha...


*ayat kejam!!!

Saturday, July 31, 2010

wahh ada redobon di situ...letak la en.krab skx bro..hehe

Tuesday, August 03, 2010

Post a Comment

There was an error in this gadget